2008. november 24., hétfő

Kedves Feleim, ha senki többet harmadszor, megírom az első sort...
remélem, követi több is :)

Hogyan indult a mi történetünk?
az interneten bolyongás közben a véletlen Hugipakk blogjához sodort, már nem is emlékszem, mit keresgéltem éppen. A fenti blog főként hordozásról szól, remek ötletekkel, videókkal, képes illusztrációkkal tűzdelve. Beleolvastam, aztán újra meg újra, egyik bekezdést a másik után. És valahogy átkeveredtem a Mamami.hu-ra. Na azóta Hunor alvásszüneteiben a házimunka helyett néha azon veszem észre magam, hogy már megint a mamamit bűvölöm... addiktív lettem? lehet :) - Hunor nem nagyon szereti, ha a gépet bütykölöm, ha ébren van, ennek rendszerint jelét is adja. Ha tudná, hogy a fenti oldalaknak köszönheti, hogy most is a hátamon horpaszt - horkolva - és hogy a popsiját finom puha pelusba öltöztetem a füllesztő papírcsodák helyett... és még mennyi mindent! De ezt majd máskor.
na ennyi elég is lesz elsőre :)

Nincsenek megjegyzések: