2008. december 8., hétfő

Szülinap

Kislányom első szülinapja nagy családi esemény volt. A család több tagja is átszelte a fél országot, csak hogy részt vehessen a nagy napon. Sokat keresgéltem, amíg megtaláltam a nekem tetsző, igazán bababarát tortát. A receptet itt találtam. Nincs benne sem cukor, sem tej. Csak annyit módosítottam a recepten, hogy sütőpor helyett szódabikarbónát használtam, és mivel nem volt itthon grahamliszt, sem finomliszt, kenyérlisztet használtam. Szépen felnőtt, és az ünnepelt, valamint a család többi nőtagja is örömmel fogyasztotta.

Így nézett ki a kész torta:


és így a leányzó tortamajszolás közben:

4 megjegyzés:

Iris írta...

Boldog szülinapot!!!

réka írta...

Köszönjük szépen Iris! :)

Yvolux írta...

Réku, Isten éltessen Titeket :)

réka írta...

köszi :)